Distribuie prietenilor:

12 idei despre cum să organizezi un eveniment corporate de succes

12 idei despre cum să organizezi un eveniment corporate de succes

Nu există o rețetă perfectă care să asigure succesul evenimentului pe care îl organizezi, dar dacă urmezi cu conștiinciozitate următorii pași, cu siguranță, evenimentul va fi unul reușit!

Distribuie prietenilor:

ORGANIZÁRE, organizări, s. f.Acțiunea de a (se) organiza și rezultatul ei; p. ext. rânduială, disciplină, ordine.

Organizarea unui eveniment de afaceri presupune multă muncă, atenție și dedicare și despre asta știe fiecare dintre noi. Care sunt acele lucruri despre care să ții cont atunci când organizezi și tu un eveniment, afli în continuare:

1. STABILEȘTE OBIECTIVE CLARE

Dacă te numeri printre persoanele delegate cu organizarea evenimentului de afaceri pentru compania în care lucrezi, fii sigură că ai înțeles încă de la început care sunt responsabilitățile tale.

Informează-te cu atenție asupra temei evenimentului pornind de la domeniul de activitate al companiei, colaboratori și clienți.

2. STABILEȘTE BUGETUL

Partea financiară este deosebit de importantă. Înainte de a începe să dai telefoane în stânga și în dreapta pentru organizarea evenimentului, trebuie să ai clar în minte cum și cât vrei/ poți să cheltui astfel încât să te încadrezi într-un buget determinat.

3. STABILEȘTE DATA EVENIMENTULUI

Data în care se va desfășura evenimentul de afaceri trebuie să fie bine aleasă.

Nu poți programa o astfel de întâlnire într-o zi de marți, la ora 14-  pentru că nu va fi nimeni prezent. Alege o zi de la sfârșitul săptămânii și evită duminica – majoritatea persoanelor preferă să se relaxeze într-o asemenea zi, nu să participe la un eveniment corporate. Trust me!

4. CONTACTEAZĂ SPONSORI

Sponsorii sunt un real ajutor pentru persoana care organizează evenimentul de afaceri. Sprijinul lor financiar sau de orice altă natură, oferit în scop publicitar, te va ajuta să-ți desfășori activitatea cu mai multă ușurință.

Principalii sponsori spre care te poți îndrepta sunt cei care activează într-un domeniu conex cu cel al companiei în care lucrezi, dar ai grijă să nu contactezi concurența!

5. REZERVĂ LOCAL PENTRU EVENIMENT

Localul în care se va desfășura evenimentul de afaceri este deosebit de important deoarece va influența întreaga atmosferă.

6. SONORIZARE/ ÎNREGISTRARE VIDEO EVENIMENT

Atmosfera evenimentului de afaceri nu trebuie lăsată doar în seama speakerilor, de aceea e indicat să iei legătura cu un DJ talentat care să pună la punct detaliile legate de muzică și sonorizare.

Pentru fotografii și înregistrarea video a evenimentului, stabilește totul cu o echipă de fotografi/ cameramani profesioniști.

De cele mai multe ori prezentările speakerilor sunt însoțite de filmulețe de prezentare – trebuie să pregătești un proiector pentru asemenea momente.

7. COLABOREAZĂ CU O FIRMĂ DE CATERING

Gustările și băutura oferite invitațiilor de la eveniment pot fi aduse de o firmă de catering sau pot fi pregătite de restaurantul localului unde organizezi evenimentul.

8. INVITĂ SPEAKERI

Pune la punct o listă cu cele mai influente persoane din domeniul de afaceri al companiei pentru care organizezi evenimentul, ia legătura cu acestea, oferă-le informații despre tema evenimentului și invită-le să țină o prezentare în cadrul conferinței.

9. STABILEȘTE PROGRAMUL EVENIMENTULUI

Programarea evenimentului de afaceri presupune o mare atenție la detalii. E important să faci o scurtă prezentare la începutul evenimentului sau poți da cuvântul managerului companiei pentru a ține un discurs celor prezenți. De asemenea, trebuie să stabilești care este ordinea în care se vor desfășura prezentările speakerilor.

10. TRIMITE INVITAȚII LA EVENIMENT

Invită, cu minim o lună înainte de eveniment, toate persoanele importante în afacerea companiei în care lucrezi: de la șefi și colaboratori, până la colegi de-ai tăi și clienți importanți.

Nu uita să inviți și persoane influente în media, bloggeri care activează în nișa business și jurnaliști – pentru un plus de ecou al evenimentului!

11. PUBLICITATE pentru EVENIMENT

Ține minte: Publicitatea este cheia pentru reușita unui eveniment!

În ziua de astăzi, există atât de multe modalități prin care să faci cunoscut un eveniment încât aproape e greu să alegi doar câteva dintre ele.

Din punctul meu de vedere, printre cele mai eficiente metode de plublicitate se numără rețelele de socializare precum Facebook și Twitter. De asemenea, poți crea un video de prezentare a evenimentului pe care să-l publici pe site-ul și pe contul de Youtube al companiei.

12. BUCURĂ-TE DE succes!

ULTIMELE