Distribuie prietenilor:

Ce nu știai despre consumul de cafea: orele potrivite pentru a o bea

Ce nu știai despre consumul de cafea: orele potrivite pentru a o bea
Distribuie prietenilor:

Ești un cofeman înrâit? Obișnuiești să servești mai multe cești de cafea pe zi? Află câteva curiozități despre băutura ta preferată! Dacă consumați cafeaua pentru a vă lua doza de energie, trebuie să afli că sunt anumite ore ale zile în care poți spori productivitatea. 

Ora potrivită pentru cafea

Dacă beţi cafea pentru a vă energiza, trebuie să alegeţi momentul potrivit, în funcţie de nivelul cortizolului în organism. Majoritatea oamenilor au un nivel ridicat de cortizol între orele 8.00 şi 9.00, următorul vârf fiind între orele 12.00 şi 13.00, iar ultimul în intervalul 17.30-18.30. Este mai bine să beţi cafea după ce începeţi să vă simţiţi obosiţi. După 18.30, nu este recomandat să beţi cafea dacă doriţi să vă bucuraţi de un somn liniştit.

Interacţiunea cafelei cu medicamentele

Oamenii de ştiinţă germani au descoperit că băutul cafelei sporeşte efectele analgezicelor.

Durata efectului

Dacă beţi o ceaşcă de cafea la ora 9 dimineaţa, puteţi resimţi efectul până la ora 1 noaptea.

Cafeaua măcinată începe să-şi piardă aroma după 15 minute

După 15 minute de la măcinare, cafeaua începe să-şi piardă aroma şi îşi schimbă gustul. Recoltarea cafelei Un copac de cafea va produce recoltă abia după 3 ani.

Cafeaua influenţează rezultatele productivităţii

Cofeina creşte nivelul de adrenalină din organism şi eliberează acizii graşi din ţesutul adipos, ceea ce duce la mai bune rezultate când vine vorba de nivelul productivităţii.

Cafeaua, ingredient

Cafeaua nu a fost folosită ca o băutură încă de la început. Africanii amestecau grăsimi animale cu fructe de cafea măcinată pentru a face un fel de pastă. O consumau pentru creşterea nivelului de energie.

Prepararea cafelei

Mulţi oameni cred că aroma este direct proporţională cu tăria cafelei. Prăjirea cafelei nu influenţează cantitatea de cofeină din ea. Consumul de cafea duce la creşterea în greutate Cafeaua accentuează cortizolul, crescând pofta de dulce. De asemenea, cofeina ne tulbură ciclul de somn, astfel încât în ​​ziua următoare s-ar putea să vă simţiţi mai puţin energici şi mai tentaţi să mâncaţi mai mult.

adevarul.ro

zvr
Cum ți s-a părut articolul?
zvr
Cum ți s-a părut articolul?