Cum a fost la BUSINESS CAMP, o adevărată vânătoare de clienți

Cum a fost la BUSINESS CAMP, o adevărată vânătoare de clienți

Evenimentul organizat de compania BRIDGE în parteneriat cu Talmazan School, a fost perfect pentru antreprenorii care nu au avut în această vară încă o vacanță. Dar pe lângă atmosferă liberă și relaxantă au fost discutate diferite subiente interesante și actuale pentru un antreprenor începător și cu experiență.

Organizatorii au urmărit scopul de a oferi un alt format de instruire, în care un cadru mai neformal permite fiecărui antreprenor să combine utilul cu plăcutul.

În cadrul primei ediții au participat cca 20 de antreprenori și directori de companii/proiecte, oameni plini de idei și determinați în acțiune. Fiecare din ei cu multă experiență, cu multe greșeli, dar și realizări. Oameni plini de viață și dorința de a schimba ceva.

Agenda evenimentului a fost pe cât de plină de conținut, pe atât de simplă de asimilat. Au fost două zile de discuții, exemple și instrumente practice.

Elementul de bază în asemenea tip de evenimente a fost networking. Discuțiile neformale până târziu în noapte, la o masă rotundă, generează relații de parteneriat și prietenii atât de necesare în afaceri.

Următorul eveniment se preconizează în toamna acestui an,  într-o vinărie, unde în 2 zile de weekend, cu o temă nouă, dar foarte actuală, participanții să poată savura plăcerea instruirilor.