Distribuie prietenilor:

Dumitru Talmazan, despre Social Media: “Facebook-ul și Instagramul oferă instrumentele necesare pentru a atrage audiența care ne interesează”.

Dumitru Talmazan, despre Social Media: “Facebook-ul și Instagramul oferă instrumentele necesare pentru a atrage audiența care ne interesează”.
Distribuie prietenilor:

Dumitru Talmazan, specialist în Social Media, și-a împărtășit aseară o bună parte din informațiile pe care le deține, în cadrul seminarului gratuit:’’Cum și de ce trebuie să fii prezent pe Facebook și Instagram?’’. Evenimentul a adunat 700 de persoane dornice de a afla cât mai multe sfaturi practice și utile despre publicitate și promovarea eficientă prin intermediul rețelelor de socializare. Iar obiectivul central a fost instruirea oamenilor ce doresc să inițieze sau să-și dezvolte propria afacere fără a investi mulți bani.

’’Sunt mulțumită pentru că am reușit să fim utili, iar asta este cel mai important. La acest seminar am colaborat cu parteneri foarte responsabili și receptivi cu care e o plăcere să lucrezi. Prezența persoanelor în sală constituie un rezultat destul de bun luând în considerație faptul că oamenii reacționează la ceea ce este gratuit, ca la un lucru banal și inutil. Am avut o audiență interesată de subiectele discutate în cadrul evenimentului, oameni care tind spre dezvoltare și am rămas plăcut surprinsă că multe persoane s-au înregistrat la cursurile avansate.’’ a menționat Rodica Dănuță, directorul evenimentului.

Seminarul a fost divizat în două părți, cu o pauză între ele, timp în care participanții s-au putut recrea într-o ambianță plăcută. În prima parte oamenii au învățat care sunt pașii în lucru cu Paginile ca să ai un profil bun, impactul organic și importanța diversificării formatelor utilizate, configurarea și administrarea ei, dar și relația dintre Facebook și Instagram. A două parte a seminarului a fost  predestinată pentru reclame, cum să le cumperi, formatele existente, poziționarea lor, reclama Storie, alegerea audienței și măsurarea performanțelor reclamelor.

Dumitru Talmazan, susține că ’’Evenimentul a fost unul foarte reușit, persoanele prezente au fost exact targetul pe care am mizat, iar conținutul pe care l-am pregătit a fost anume pentru ei. În prima parte a seminarului, publicul a fost foarte predispus să interacționeze, ceea ce apreciez mult. Iar a doua parte ce ține de reclame, a fost un pic mai complicat, însă eram pregătit, pentru că reclamele nu sunt pentru toți. Evenimente de genul dat o să mai fie pe parcursul anului, iar cel mai recent e pe 10 martie, va fi un seminar despre Facebook.‘’

Dumitru a ținut să accentueze câteva puncte importante, precum importanța securității profilului personal, ajustarea paginii de brand pentru a comunica frumos și eficient, diversitatea formatelor de postări, dar și identificarea unui stil al contului de Instagram.
Un aport considerabil în organizarea acestui frumos și util seminar au adus partenerii: Florentino Delure, FotoMania, Alex Iordache Photography, Apriori Wine, Radisson Blu Leogrand Hotel, FAINA, Scoala Google Adwords, Friendly English School, Faur Dent, Kreyon, Kicksocialwork, ASAP- digital team, Zoom your business, Evenda, Angry Business, alături de partenerii media: ZUGO, allmoldova, JurnalTV.md, VIP Magazin, Joblist.md, Evenimente.md, Diez.

’’Cel mai mult mi-a plăcut atmosfera, unde ne-am simțit bine cu toții, au fost oameni aleși, care iubesc dezvoltarea personală, care doresc să creeze ceva în țara asta și mi-a demonstrat încă odată că Moldova are viitor cu asemenea specialiști. Chiar din primele secunde am înțeles că Dumitru Talmazan va vorbi strict la temă și nu doar vorbe în vânt. Am aflat cum să-mi promovez pagina de Facebook și Instagram, cum funcționează, care sunt strategiile, audiențele, când sunt mai eficiente postările. Mai nou, am aflat despre planșă și care-i sensul ei, iar săptămâna următoare chiar urmează s-o aplic.’’, afirmă Pavel Pașcan, participant.

De la eveniment nu au lipsit nici surprizele, astfel, spre sfârșitul seminarului a fost organizată și o tombolă de către Friendly English School și Florentino Delure, iar cei mai norocoși au plecat acasă cu un certificat gratuit pentru un curs de engleză, alte trei cu o reducere de 500 de lei și 5 vouchere a câte 100 euro. Iar cei care au dorit o instruire mai avansată în acest sens, au beneficiat de o reducere de 50% la cursurile următoare, marca Dumitru Talmazan. Gazda evenimentului a fost Hotelul Radisson Blu Leogrand, din capitală.

zvr
Cum ți s-a părut articolul?

ULTIMELE

zvr
Cum ți s-a părut articolul?