0 Recenzii

Lasă o recenzie

http://bit.ly/2u5njRN

Bună!

Sunt Adriana Arnaut și am două noutăți pentru tine: una rea și una bună. Cea rea este că neurocopywriting-ul e complicat. Cea bună e că îl poți învăța și practica la noul curs al Școlii de Copywriting!

A da! Mai am o noutate pentru tine. Tot bună! Odată ce vei prinde și implementa tehnicile de neurocopywriting, vei vinde mai mult și mai ușor, brandul tău va fi mai popular și publicul tău te va percepe ca pe cineva care nu îi vinde în mod supărător ceva, dar îl ajută.

Ce este neurocopywriting-ul?

Neurocopywriting-ul s-a dezvoltat ca urmare a NLP-ului (Programarea Neuro-Lingvistică), folosindu-i metamodelele. Este un complex de tehnici și modele care ajută un text să fie mai eficient. Iar mai eficient înseamnă 9 vânzări rezultate din 10 texte citite.

Neurocopywriting-ul NU manipulează. El creează modele de comunicare.

Cum?

Prin înțelegerea a cum gândește un segment de public țintă și plierea comunicării la acest model de gândire.„Neuro” există în fiecare tranzacție. Prin neuromarketing, cu ajutorul datelor din neuro-biologie și neuro-psihologie, se reușește cu succes de a identifica:
•Ce anume atrage atenția (attention grabbers)
•Ce declanșează o reacție emoțională (emotion focus)
•Ce rămâne în memorie (retention)

Astfel, neurocopywriting-ul se bazează pe 3 principii:
1.Awareness – content care e relevant brandului și trezește interes
2.Problem – situația când există o problemă, a cărei soluție și depășire a impedimentelor e direct legată de ceea ce scrii tu
3.Simplicity – formulare simplă și memorabilă a mesajului.

În fine, e mult de povestit aici și prefer să o facem face to face, să întrebi ceea ce e mai puțin clar, să facem multe exerciții practice și să practici după asta neurocopywriting-ul ușor, în favoarea ta!

Iată câteva teme pe care le vom discuta:
•De ce „neuro” face copywriting-ul mai eficient?
•Cum lucrează neurocopywriting-ul?
•Cele trei principii ale neuropywriting-ului și cum le folosești când scrii
•Neurocopywriting-ul în practica brandurilor internaționale
•Peste 20 de tehnici genial de simple ale neurocopywriting-ului
•Și multe altele.Vino la curs și află tehnici secrete care te vor ajuta să comunici mai eficient cu publicul tău țintă.

Înregistrează-te acum: http://bit.ly/2u5njRN

Detalii

Începutfebruarie 24, 2020 - 18:30

Sfîrşit 20:30

Categorie evenimente Business

Prețul: MDL 1,900.00

Locaţie

0 Recenzii

Lasă o recenzie

Evenimente din aceeași locație

No events found.