Cu multe emoții și momente de neuitat s-a petrecut a doua ediție a show-ului  ,,DIVA Digital Influencer Viorica Awards”, care a adunat zeci de influenceri din mediul online.

Evenimentul a fost organizat de către cel mai mare producător de produse cosmetice din Republica Moldova  ,,Viorica-Cosmetic”  și a avut drept scop să ajute subscriberii să determine care dintre idolii lor a ajuns la un nou nivel pe platformele web și să decerneze cele mai remarcabile personalități din spațiul digital prin vot echitabil.

Partcipantele au fost nominalizate în mai multe categorii conform activității și stilului care îl promovează  pe rețelele de socializare.

Astfel, la categoria Best Young Mommy, a câștigat trofeul, Valeria Făinescu, blogherița care a adunat peste 78K de falloweri pe Instagram și care visează să viziteze peste 194 de țări, până când fiica ei Victorița va împlini vârsta de 5 anișori.

În mod neașteptat, Valeria, a înmânat trofeul Ludmilei Adamciuc, care s-a clasificat în această categorie pe locul doi.

În nominația cei mai pozitivi blogheri au fost clasați:  Anya Țapeș, Banca de Bancuri, Zebra Show și alți influenceri care au reușit prin activitatea lor umoristică să înveselească publicul.

Invitații speciali ai evenimentului au fostBlack&White și  trupa Sunstroke Project care au aprins atmosfera prin piesele lor pline de energie și voie bună. Aceștea au felicitat câștigătoarele și au îndemnat publicul să danseze pe ritmurile muzicii.

Într-o altă nominație care presupunea promovarea unui stil de viață frumos și sănătos, au fost nominalizate participantele: Anastasia Fotachi, Adriana Zăhărescu, Alina Prisăcaru, Cartira Cristina și alte influencere care au contribuit substanțial la promovarea gingășiei și eleganței în mediul online.

De asemenea, la eveniment fiecare participantă, ghidată reprezentantele  ,,Viorica-Cosmetic”, puteau să-și creeze câte o punguță cu sare de mare și ierburi  naturale cu un miros excepțional. Iar cele mai îndrăznețe participante, au avut ocazia să participe la o roată de noroc, unde erau premiate cu produse de îngrijire a tenului și pielii de la producătorul ,,Viorica-Cosmetic”.

Astfel, compania ,,Viorica-Cometic” a declarat că:

,, Noi, cei de la ,,Viorica-Cosmetic”, am decis să ajutăm la dezvoltarea blogging-ului autohton, combinând frumusețea, știința, dorința de a crește și de a merge numai înainte”.

Cu multe emoții, spre finalul evenimentului, a fost desemnată Diva 2019, care de atfel, va fi și Ambasadoarea ,,Viorica-Cosmetic” și va apărea pe coperta revistei mondene ,,Brilliance”.

După câteva momente de suspans, trofeul i-a fost înmânat influencerei și prezentatoarei emisiunei ,,Dialog Matinal” de la radio Plai, Doina Danilean.

Această nominalizație întrunește valorile pe care le suține compania ,,Viorica-Cosmetic”: naturalețe, inovație, implicare socială, promovarea produselor noi, deoarece adevărata frumusețe a unei femei vine din exterior.

,,De mult nu am mai avut asemenea emoții pe scenă, în fața microfonului. Chiar nu m-am așteptat la o asemenea distincție din partea orgaizatorilor. Vreau să le spun tuturor femeilor să creadă în ele, căci acest premiu este și al lor, căci toate suntem niște dive, pentru părinți, pentru bărbații lor, pentru societate, și pentru toată lumea înconjurătoare, deoarece ,fiecare femeie este unică în felul său.”, a mărturisit câștigătoarea evenimentului.

Evenimentul a laut sfârșit cu o surpriză dulce din partea companiei, pentru toți participanții. Astfel, pe notele muzicii, influencerii au fost îndemnați să guste din torta cu trei nivele, pregătită de Irina Negară și împodobită cu flori și cu logo-ul DIVA 2019.

Amintim că, DIVA (Digital Influencer Viorica Awards) este un eveniment organizat la a doua ediție, de către „Viorica Cosmetic” și are drept scop aducerea în vizor a celor mai influente femei din blogosfera moldovenească.

Lasă un comentariu