Au probat ținutele autohtone, au făcut fotografii și s-au distrat în cadrul evenimentului Sparkling Party, care are scopul de a promova lucrările designerilor noștri. Astfel, au fost invitate persoane cunoscute în diferite domenii de activitate, care au devenit pentru o seară ambasadoarele brandului „din inimă”.

„În cadrul acestei ediții, designerii au pregătit colecții superbe pentru cina de Crăciun, dar și pentru seara de Revelion. Ne bucurăm că aceste doamne distinse au acceptat și de această dată invitația noastră de a îmbrăca aceste ținute, dar și de ale promova prin intermediul rețelelor de socializare. Astfel, asigurăm accesul brandurilor la un public divers”, a spus Marcela Lozovanu, Manager de proiect APIUS (Asociația Patronală din Industria Ușoară).

Invitatele evenimentului au putut proba ținutele brandurilor: Alina Bradu, Georgette, Nicole Storm, O`Blanc, Vivi Art Boutique, L. Storojuc, SOFI&CO și deBASME, fiecare ținută având ceva deosebit, însă potrivită atmosferei de sărbătoare.

„În acest an am pregătit o colecție de Revelion, cu accente de paiete. În fiecare model persistă ceva sclipitor, iar pentru că nu toate femeile preferă hainele elegante, am pregătit și o serie de hanorace foarte comode și care, totodată, sugerează o stare de sărbătoare”, a mărturisit Liudmila Storojuc, fondatoarea brandului „L. Storajuc.

Pe lângă o gamă variată de haine, oaspeții evenimentului au putut să probeze și diferite accesorii, printre care și genți. Natalia Sergacova este designer și producătoare de genți deja de 3 ani, iar când este vorba de astfel de evenimente, aceasta nu se dă într-o parte și arată lumii cu mândrie colecția sa de genți.

„Încercăm să susținem acest eveniment, la fel cum și organizatorii acestuia ne susțin pe noi. Evenimentul are rolul de a crea o strânsă legătură dintre consumator și producătorul autohton”, a mărturisit Natalia Sergacova, fondatoare a brandului de genți Haskel.

Invitatele au reușit să atragă atenția nu doar în cadrul evenimentelor, dar și pe rețelele de socializare, care erau pline de fotografii de la Sparkling Party.

„Astăzi am reușit să ies din zona mea de confort, încercând să probez o ținută elegantă și mulată. Mereu îmi părea că sunt prea masculină pentru astfel de ținute, însă astăzi mi-am dat seama că nu e deloc așa”, a spus Liliana Andrusiv, șefă Serviciu Digital Marketing StarNet.

„De fiecare dată, mă bucur atunci când am oportunitatea de a participa la astfel de seri speciale. În primul rând, pentru că orice femeie își dorește fotografii frumoase, în ținute frumoase și mai ales înainte de sărbători. În al doilea rând, pentru că am fost dintotdeauna un promotor fidel al designerilor noștri talentați și am urmărit cu admirație și mândrie progresul acestora”, a menționat Otilia Drăguțanu, Director general Berlizzo Group.

Specialiștii în fashion susțin și ei organizarea unor astfel de evenimente, pentru că aici pot vedea la un loc noutățile din design și pot fi la curent cu ceea ce se petrece în industria textilă.

„Numai prin promovarea hainelor noastre, putem demonstra că într-adevăr avem haine bune, haine care sunt pe potriva oricui, aceleiași studente, mame sau femei de afacere. Avem branduri foarte bune, care din păcate nu sunt cunoscute, iar prin intermediul acestui eveniment le putem promova”, a menționat Lilia Ranogaeț, expert în industria fashion.

După cum susține stilistului Nathaniel Kowalsky, în cadrul evenimentului, doamnele și domnișoarele au preferat să fie mai elegante, purtând culori precum: negru, pământiu, bej, maro închis și mai puțin pentru culorile extravagante.

„Femeia de azi optează pentru ceva simplu, lejer și elegant”, a spus Nathaniel.

Sursă foto: Facebook

Lasă un comentariu