În cadrul unui eveniment grandios,,VictoriaBank” a celebrat aniversarea de 30 de ani de activitate, dar și a lansat noua identitate de brand. O imagine fresh și o nouă abordare este ceea ce promite să ofere banca clienților săi.

Cu ocazia aniversării banca a venit cu câteva produse și concepte noi. Pe lângă posibilitatea de a face plăți cu telefonul, pe care banca o oferă de ceva timp, acum vor fi posibile plățile cu ajutorul ceasului prin intermediul produsului Garmin Pay. Cardul VB Star este un produs disponibil în Banca Transilvania, care a fost lansat și la Chișinău și care oferă clienților un șir de avantaje. De asemenea, a fost lansat un nou concept “Bank of the Future” pe care deja îl puteți vedea aplicat la filiala Victoriabank de la Malldova.

„30 de ani este vârsta la care am acumulat destulă experiență și, cu siguranță, multe reușite. Noua identitate a fost proiectată să comunice un echilibru între vechi și nou, între moștenire și modernizare. Unele lucruri s-au schimbat, iar altele, precum devotamentul nostru față de angajarea și dezvoltarea unor specialiști excepționali, rămân aceleași” – declară Bogdan Pleșuvescu, Președintele Comitetului de Direcție al Victoriabank.

Un nou element care diferențiază noua identitate a Băncii este steagul, care prezintă o siglă nouă,  și este  continuare a inițialei „V” din denumirea băncii care întărește poziționarea Victoriabank pe piața bancară din țară și înseamnă luptător și victorie. Totodată, sigla Băncii conține acum încă un element important, și anume apartenența la Grupul Financiar Banca Transilvania.

„În 2018, Banca Transilvania, cel mai mare grup financiar din România, a devenit acționar majoritar al Victoriabank, alături de BERD și a preluat managementul băncii, iar organizația și businessul traversează, în acest moment, un proces complex de change management și de transformare culturală. În acest sens, noul concept de brand este o schimbare naturală prin care trebuie să treacă banca, ca să genereze și să susțină transformarea către cultura Banca Transilvania. Totodată, în acest an, Victoriabank împlinește frumoasa vârstă de 30 de ani, iar aniversările sunt un prilej bun de a face totaluri, de a trasa noi obiective și de a da start unei noi etape și noi alegem să începem o nouă etapă într-o haină nouă, mai modernă” – declară Victor Țurcan, Președintele Consiliului de Administrație al Victoriabank.

Proiectul noii identități de brand a Victoriabank a fost realizat cu sprijinul agenției Brandient din România, specializată în consultanță strategică privind conceptualizarea identității designului de brand.

Victoriabank este în topul celor mai mari Bănci din Republica Moldova, ce oferă o gamă largă de produse și servicii, dedicate atât persoanelor fizice cât și IMM-urilor, clienților corporative medii și mari. La începutul anului 2018, Victoriabank a devenit parte a celui mai mare grup financiar din România – Banca Transilvania. Iar, aderarea Victoriabank la Grupul Financiar – Banca Transilvania a marcat începutul unui nou capitol în dezvoltarea mediului bancar și de afaceri al Republicii Moldova.

Lasă un comentariu